شنبه ٠٥ خرداد ١٣٩٧
نظرسنجی
عملکرد سامانه 137 را چگونه ارزیابی می کنید؟

بسیار عالی
عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
تقویم
1- تماس تلفنی شهروند

2- ثبت در سامانه137

3- ارجاع فوری پیام به قسمت مربوطه از طریق سیستم اتوماسیون اداری

4- درج پیام در کارتابل الکترونیک مسئول مربوطه

5- بررسی ورسیدگی و انجام پیام

6- ارجاع پاسخ پیام به کارتابل اپراتور مرکز سامانه

7- تماس با شهروند و نظر سنجی در رابطه با رضایت یا عدم رضایت وی از کیفیت رسیدگی

8- در صورت نیاز بازدید میدانی
امتیازدهی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 1184 | بازدید امروز : 10 | کل بازدید : 47540 | بازدیدکنندگان آنلاين : 2 | زمان بازدید : 0/1406