پنج شنبه ٠٢ آذر ١٣٩٦
نظرسنجی
عملکرد سامانه 137 را چگونه ارزیابی می کنید؟

بسیار عالی
عالی
خوب
متوسط
ضعیف

اوقات شرعی
تقویم

 

مقدمه

مرکز سامانه137  بعنوان یک پل ارتباطی نسبت به برقراری ارتباطی  آسان ، یکسان و شبانه روزی با دریافت نیازها و خواسته های آحاد مردم از مجموعه شهرداری و با رعایت اصول سرعت ، دقت و صحت در راه صیانت از درخواستهای شهروندان محترم و انتقال آن به مسئولان ذی ربط نقش بسزایی را در مدیریت شهر از طریق مشارکت موثر آنان ایفا می کند.

تاریخچه تاسیس 137

137 در سال 1387 به صورت یک صندوق صوتی پیام گیر ایجاد گردید و در حال حاضر با توجه به گسترش درخواست های مردمی ، به کارگیری دانش فناوری اطلاعات جایگزین روش قبلی شده و به تدریج از مرکز ارتباطات مردمی به مرکز هدایت ، کنترل و ساماندهی نیازها و معضلات شهری تحت عنوان مرکز سامانه مدیریت شهری 137 ارتقا یافت.

137 چیست؟

شماره تلفن 137 متعلق به شهرداری بوده و شهروندان می توانند برای اغلام درخواست های خود در تمامی حوزه های مربوط به شهرداری با آن تماس بگیرند.

چند مورد از مزایای تماس با 137

1- ارائه و پیگیری درخواست ، بدون مراجعه حضوری به شهرداری

2- کاهش ترددهای درون شهری

3- ارتباطی آسان ، یکسان و شبانه روزی با شهرداری

4- صرفه جویی در وقت هزینه

5- و ....

برای چه مواردی می توان از 137 تماس گرفت؟

شهروندان محترم می توانند درخواستهای خود را در رابطه با حوزه های زیر با 137 مطرح نمایند:

الف) خدمات شهری

ب) حمل و نقل و ترافیک

ج) فرهنگی و اجتماعی

د) مالی و اداری

ه) شهرسازی و معماری

و) فنی و عمرانی

 

 

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 2055 | بازدید امروز : 26 | کل بازدید : 43497 | بازدیدکنندگان آنلاين : 4 | زمان بازدید : 0/2344